გაკვეთილის
თემა
|
ცხოვრების
ჯანსაღი წესი
|
სწავლების
საფეხური
|
მესამე
კლასი
მე-11
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
ორი
|
დრო/ხანგრძლიობა
|
45წ
|
გაკვეთილის
მიზნები და შედეგები
|
ჯანმრთელობის
პრობლემებთან დაკავშირებული საინფორმაციო ტესტების გააზრება.
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ჯანმრთელობასა
და მასთან დაკავშირებულ პრობლემებზე საუბარი.
|
ე.ს.გ.მისაღწევი
შედეგები
|
ქართ. XI. 4.
მოსწავლეს
შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გამოსვლის მომზადების
დროს.
ქართ. XI. 8. მოსწავლეს შე-უძლია კითხვის ეფექტური სტრატეგიების
არჩევა და გამოყენება.
ქართ. XI. 13. მოსწავლეს შე-უძლია
ადეკვატურად გამოი-ყენოს სათანადო ენობრივ-გრამატიკული საშუალებები სხვადასხვა სახის
ტექსტების შესაქმნელად.
ქართ. XI. 14. მოსწავლეს შე-უძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება
ნაწერის ორგანიზებისათვის.
|
კავშირი
საგნებთან
|
სომხური
ენა და ლიტერატურა,
|
წინარე
ცოდნა
|
მავნე
ჩვევების გააზრება და გაანალიზება.
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ტექსტები,
მოსასმენი ტექსტები,თვალსაჩინოები.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
|
მისალმება,
წინა გაკვეთილის მასალის განმეორება10წ, გაკვეთილის ჰკითხვა და შეფასება15წ,ახალი
მასალის ახსნა განმარტება15წ, საშინაო დავალება5წ.
|
შეფასების
საგანი და პროცედურეები
|
წინსვლის
ხელშესაწყობად განსხვავებული აქტივობის შერჩევა,სწავლების სტრატეგიის შეცვლა.
|
Tuesday, June 21, 2016
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment